
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
W przypadku zamówień opłaconych do godziny 13:00 (lub pobraniowych) wysyłka w opcji Przesyłka kurierska 24h jest realizowana jeszcze tego samego dnia (dotyczy dni roboczych). Zamówienia złożone lub opłacone po godzinie 13:00 wysyłane są następnego dnia roboczego. Każde zamówienie staramy się realizować najszybciej jak jest to możliwe.
-
Jestem zainteresowany Waszym produktem. Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony internetowej. Wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie krok po kroku uzupełnić dane do wysyłki, wybrać formę płatność i potwierdzić zamówienie. Zamówienia można składać również telefoniczne — pod numerem telefonu +48 666 063 822, mailowo pod adresem e-mail: sklep@grupagsm.pl oraz osobiście w naszym oddziale w Dębicy.
-
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny w celu weryfikacji – jeśli został nadany list wysyłkowy, to niestety nie ma już możliwości zmiany szczegółów zamówienia.
-
Ile trwa gwarancja?
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym objęte są 2-letnią gwarancją. Wybrani producenci zgodnie z ofertą na akcesoria posiadają gwarancje producenta 6m-cy.
-
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście, wystarczy przy zamówieniu zaznaczyć odpowiednią opcję.
-
Czy jest możliwość uzyskania faktury Proforma?
Oczywiście, w takiej sytuacji prosimy o złożenie zamówienia drogą mailową wraz z informacją o zamawianym modelu, ilości sztuk oraz danymi do wysyłki i danymi do faktury. Na tej podstawie wystawiana jest faktura Proforma.
-
Czy jest możliwość otrzymania faktury w momencie gdy już otrzymałem przesyłkę?
Jest możliwe otrzymanie faktury na adres mailowy zgodnie z podanymi danymi przy zamówieniu. Nie ma możliwości zmiany danych nabywcy (na fakturze) w przypadku otrzymania przesyłki. Jeśli na paragonie w momencie zamówienia nie został wprowadzony numer NIP, to nie ma późniejszej możliwości dopisania go.
-
Czy jest możliwość otrzymania paragonu w momencie, gdy już otrzymałem przesyłkę?
Jest możliwość otrzymania paragonu na adres mailowy, zgodnie z danymi podanymi przy zamówieniu.